background img

The New Stuff

Bilgisayardan WhatsApp'a Girme

WhatsApp’a gelen Büyük Yenilik

700 Bin kullanıcıya ulaşan WhatsApp’ı elbette biliyorsunuzdur.WhatsApp çok popüler olan bir mobil mesajlaşma servisidir. Yakın zamanda WhatsApp’ı Facebook’un satn almasıyla birlikte WhatsApp bir çok yeniliğe sahip oluyor.
İşte uzun zamandır istenen yenilikde geldi;
WhatsApp artık bilgisiyardada kullanılıyor !
Kullanmak çok basit.Ben size kolay,anlaşılır şekilde hemen anlatıyım;
Adım 1: Telefonunuzdaki googleplay store’dan WhatsApp’ı güncelleyiniz.K
Adım 2: Telefonunuzdan WhatsApp’a giriniz. Özelliklere giriniz (Orta tuşun solundaki tuş).Karşınıza aşağıdaki resimdeki gibi bir menü çıkıcaktır.















Adım 3 ve sonuncu adım : Whatsapp Web’e tıklicaz fakat önce Whatsapp web adresine gidin.(Bilgisiyarınızdan gidiceksiniz.) Gitmek için tıklayın.
















Böyle bir ekran gelicek. Artık telefonunuzdan Whatsapp Web’ e tıklayabilirsiniz. Size verilen QR kodu okuyunca bilgisiyardan çok rahatça kullanabilirsiniz artık.

0 yorum:

Yorum Gönder

equinox kırışıklık giderici serum kit kampanyası

Translate

Ziyaretçi Defteri

Ziyaretçi Defteri yükleniyor...

Web Stats

equinox kırışıklık giderici serum kit kampanyası